Friday, November 18, 2011

saya rasa yg ni lagi santekk...

Gud morning everybody!

ramai suka 11.11.11 ek??

saya rasa tarikh lagi ni santekk 20.11.2011

rasanya sheera ayob kot amik tarikh ni..zaman saya kawen dlu smua berebut tarikh 07.07.07,

saya tak kisah sangat sebab yang penting tarikh saya ambil semua family saya boleh datang kenduri saya..kalau dah semua nk kawin 07.07.07, jenuh la org berkejar dari kenduri ke kenduri..ye dak?

tapi Allah dah beri tarikh yg indah untuk kami ingati.... nikah on 17.08.07 dan najihah lahir on 17.07.08, agak confuse di situ..but its beautiful for us :)

kepada yg menikah 20.11.2011 ni.. congrats..dan moga kekal bahagia hendaknya.


daaa..

1 comments:

miss nina said...

menarik la tarikh tu, hampir2 sama

good day mila-mil...miss u soooo much :P

Related Posts with Thumbnails

MY DEAREST

About Me

My photo
This Blog Might Be My Life Journal, To Share Knowledge And Experience,Joy And Sadness. I Hope You'll Learn Something From Here Or Just Leave It If You Find It Rubbish. I Dedicate This Blog to My Family So That, Eventhough Far Apart, They Can Still Feel Our Presence So Near.