Friday, July 16, 2010

Hi...Thank You!

Terima kasih saya ucapkan kepada kawan-kawan yang sudi bertandang di rumah saya majoritymama ni yang sangat la serba kekurangan. Entry pun tak seberapa nak ada.

Dalam dunia maya ni, semua geng blogger macam one whole big family kan, especially mommies, sebab masing-masing dengan cerita anak, banyak kita boleh belajar dan kadang-kadang rasa macam anak kawan kita membesar depan mata kita je.

Sedar tak sedar rasanya hampir-hampir setahun juga saya dah berblogging, sekadar suka-suka, mencari rakan yang sudi 'mendengar' luahan rasa andai ada, yang sudi membantu dengan nasihat dan pendapat.
Terima kasih kawan-kawan..terharu.. (Y_Y")

Kebanyakkan pembaca majoritymama saya memanglah dari Malaysia, tapi ada seorang pembaca ni lokasinya di United States sana and she constantly reading majoritymama, even sekali seminggu. To you there..Hi!..Thank You yaa..kalau sudi perkenalkanlah diri. (^_^).

Love you all a lot!!

4 comments:

Lynn Nasir said...

salam...

good morning to you mila, dah makan? ^^ jom! aii belanja u nasi lemak :D

p/s: sama-sama kasih..huhuhu! and i want to thank you too sbb very supportive dgn my little business (dari CP sampai la ke CP). tq!

Farra Da Smiley said...

wah wah cemana boleh wat carta pie itu?

mila.ibunajihah said...

wsalam Lynn, sama2 kasih..hik hik..
nanti i carik u kat perak nak tagih nasi lemak..ahaks..

mila.ibunajihah said...

Farra..alahai luper nak kabo..carta pai tu adlah printscreen acc nuffnang..hehe :)

Related Posts with Thumbnails

MY DEAREST

About Me

My photo
This Blog Might Be My Life Journal, To Share Knowledge And Experience,Joy And Sadness. I Hope You'll Learn Something From Here Or Just Leave It If You Find It Rubbish. I Dedicate This Blog to My Family So That, Eventhough Far Apart, They Can Still Feel Our Presence So Near.