Wednesday, July 14, 2010

Tok Nujum Sotong

Salam all mommies

meh kita time off sekejap..

Kalau selalu Tok Nujum dikaitkan dengan Belalang. Tetapi untuk World Cup baru ni, kerjaya Tok Nujum telah diambil alih oleh seekor sotong kurita yang baru berumur 6 bulan.

Paul si sotong kurita ni telah 'meneka' bahawa Sepanyol adalah juara dan juga meneka German akan memenangi tempat ketiga selepas mengalahkan Uruguay.

Cara Tok Nujum Sotong bekerja, macam ni.. mereka-mereka yang bertanggungjawab telah memasukkan clam dalam box yang telah dilekatkan gambar bendera team yang akan beraksi,  mana box yang Paul pilih untuk makan Clam nya dikira akan memenangi perlawanan.

senang kan? mari tengok buktinya

see? Paul ni suka makan clam berbangsa Sepanyol 

Entry ni hanyalah untuk suka-suka ye ibu-ibu, tak ada unsur mengajak anda mencari kucing untuk meneka Supermarket mana yang barang basahnya lebih murah hari ini..hehe.

Dari sini kita boleh melihat sampai tahap mana manusia ni sanggup berusaha untuk tujuan tilik-tilik nasib ni. Sotong pun kira ok, kalau sotong ni salah, mau disalai on the spot ye dak?

Harga endorsement sotong ni mencecah hingga 4.5 juta.. giloss..untuk maklumat suka-suka yang lanjut boleh baca DISINI

2 comments:

Drama Mama said...

hahaha memang dah jadi legend la si paul nih! hehe. pasti ada lenjelasan di sebalik ramalan tu. kuasa Allah, semua boleh jadi kan :-D

http://twinkywinkystars.blogspot.com

miss nina said...

ramai juga yang percaya si Paul ni,kan dah jadi khurafatnya.

apapun, kebetulan je tekaan si Paul tu :P

Related Posts with Thumbnails

MY DEAREST

About Me

My photo
This Blog Might Be My Life Journal, To Share Knowledge And Experience,Joy And Sadness. I Hope You'll Learn Something From Here Or Just Leave It If You Find It Rubbish. I Dedicate This Blog to My Family So That, Eventhough Far Apart, They Can Still Feel Our Presence So Near.