Monday, April 11, 2011

Tengok keywords pun dah tahu dah..

semua tengah angau nak makan durian ekk...
bak kata sarimah ibrahim..'melelehhh'
tengok la keywords ni,
tetiba naik mendadak org carik pokok durian.. saya tak ada pokok durian..hehe
tapi saya ada fakta menarik tentang durian di sini


 Tapi nak tambah lagi satu fakta best.. paling best untuk orang yang cuma tau makan tak mau belah/kopek durian macam saya..

ini adalah durian tadak duri..
ini adalah rupanya setelah dibelah dengan mudah

durian ni ada kat Lombok, Indonesia sana (sumber)
best kan..hehe..
silakan melelehhh..pasni nak ajak hubby pi beli sebijik lagi la..huhuhu..ampunn

7 comments:

=sz= said...

mila ada golden ticket skrg...
request jaaa...ahaaa

transformed housewife said...

pertama kali tengok durian tak de duri ni.

Diyana said...

huhu..

tadi baru nampak gerai durian tau..tp tk singgah pn.mmg meleleh bile tingat..hehe

mila.ibunajihah said...

suzi- itulah pasal...buat muka sedih sket..mesti abe tak sampai hati kan..hehe

mila.ibunajihah said...

kak nur- kan? sy pun 1st time gak, takjub kejap

diyana- alahai cian..sabar-sabar.. jap lg boleh da tu..ajak cik abe singgah :)

Just Call Me Bitt said...

waaaaa durian ape tuh tak pernah tahu hehe durian belanda jek pernah tau..tapi saya sidah putus cinta sama itu durian...akekekeke

miss nina said...

errm.. geli tengok durian tu, macam kelapa dibuang sabut.

ahaaaa..sedapnya makan durian time2 ni kan?

Related Posts with Thumbnails

MY DEAREST

About Me

My photo
This Blog Might Be My Life Journal, To Share Knowledge And Experience,Joy And Sadness. I Hope You'll Learn Something From Here Or Just Leave It If You Find It Rubbish. I Dedicate This Blog to My Family So That, Eventhough Far Apart, They Can Still Feel Our Presence So Near.