Monday, April 19, 2010

asal usul tarzan...barangkali..

Artikel Ustaz Hasrizal (Saifulislam.com) mengenai Menolak Zina Dengan Mujahadah, Bukan Karamah! sangat menarik.

sekadar berkongsi.

Sedih dengan nasib bayi yang dibuang ni... sedangkan monyet pun boleh cuba menyayangi, inikan lagi manusia yang diberi akal dan fikiran.

7 comments:

temp. housewife said...

manusia yg sanggup buat mcm tu dah bukan manusia tapi dah dirasuk syaitan sampai dah tak ada perasaan belas kasihan.

Mila_ibu najihah said...

K.Nur- saya sokong pendapat akak, dah la tu, klu kuar isu buang anak da jadi mcm musim pulak..kejap2 jumpa kat sungai, jap lagi kat tong sampah..aduh..kesian anak manusia

Lynn Nasir said...

salam mila,

musibah melanda petanda kiamat dah dekat..ujian buat kita muslimin yg menentang..apa la yg kita mampu buat? jom jadi senator!! :)

Nur Irfan Juezrie said...

hi.. thanks sbb follow sy.. salam perkenalan.

:cahya: said...

:(
cepat doakan i kaya...
i nak bukak rumah PERWAJA lg 8 bijik..

salam kenal..

shi3la said...

tue la kannn...sakit atey jerk ngan berita-berita akhir zaman nie..sian baby tueeee....

Drama Mama said...

sedangkan binatang pun tahu sayangkan anak! manusia jenis apa la yang buang2 anak ni...tak bermoral langsung!!!!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails

MY DEAREST

About Me

My photo
This Blog Might Be My Life Journal, To Share Knowledge And Experience,Joy And Sadness. I Hope You'll Learn Something From Here Or Just Leave It If You Find It Rubbish. I Dedicate This Blog to My Family So That, Eventhough Far Apart, They Can Still Feel Our Presence So Near.