Thursday, October 7, 2010

Tikus Jatuh dalam Gedung Beras 2

Ingat tak posting pasal Najihah dulu Apabila Tikus Jatuh dalam Gedung Beras, sekarang saya dah tukar strategi, untuk menyelamatkan duit daripada beli buku konsep sama je most every time (hard book pasal animals) dan juga menyelamatkan diri daripada menjadi pekerja kedai buku part time sebab duk menyimpan buku yang berterabur...

instead I bring Cik.Najihah here. Jimat, selesa dan Puasss.. sini banyak buku for children, ruang yang selesa, kerusi-kerusi cute dan tak perlu kemas buku yang berterabur..hehe.. apalagi kalau  bukan di..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-Perpustakaan a.k.a  Library


Ini cara Cik.Najihah melakukan aksi 'Peace!'

Kalau kids yang da tahu buku tak boleh koyak, surely dah sesuai untuk dibawa ke library, its fun, dan kalau weekend ada sessi bercerita, hand puppet show and all..memang budak2 suka, kita pun tak lah kalut sangat kan. by the way, ini adalah Perpustakaan Kemaman, Terengganu. Cantik Kan??

3 comments:

mak encik | SZ said...

ihiks..tomei nya peace diaaa...sumer jari bukak ek..ikhlas tu :P

Lynn Nasir said...

wow..dah sampai library :D

mila.ibunajihah said...

kahwin muda tak mustahil!

Related Posts with Thumbnails

MY DEAREST

About Me

My photo
This Blog Might Be My Life Journal, To Share Knowledge And Experience,Joy And Sadness. I Hope You'll Learn Something From Here Or Just Leave It If You Find It Rubbish. I Dedicate This Blog to My Family So That, Eventhough Far Apart, They Can Still Feel Our Presence So Near.